Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati de la noi, dar nu va faceti griji. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014.
Daca produsul livrat catre client este neconform, prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre SC. SENTEXIM SRL .
Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice
Motive pentru care Sentexim SRL poate refuza returul produselor:
- deteriorarea fizica a ambalajului original sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorIta neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
– Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
– In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014
– In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid. In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.